Tuesday 4 November 2014

Ulangtahun Pertama dengan SHAKLEE

Assalamualaikum w.b.t

Sempena menjelang ulangtahun pertama saya bersama Shaklee, 11.11.2013 - 11.11.14 selain nak buat offer KAW2 saya nak share ckit la satu story..
Sejak join Shaklee ni orang-orang lain tengok saya ni macam hardcore giler dengan shaklee.. yeke??

Jawapan: YEA.. SAYA MEMANG HARDCORE DENGAN SHAKLEE..

Kenapa? 

Salah satu sebab nya ialah saya makan semua basic suppliment. Dan memang rasa perubahan pada diri.. Apa yang saya sekeluarga makan??



Belum lagi include yang mama baba dan seluruh ahli keluarga yang lain..

Untuk semua review produk saya akan publish kat next entry ok.. ;)

Back to previous topic.. 

Bila ramai tau saya join Shaklee, maka ramai jugak la yang ajak join itu ini.. Seriau tau sebenarnya.. sebab da tawar hati.. Actually sebelum ni kalau tak silap masa umur awal 20-an (macam da tua sangat gayanya..hehe) ada la join satu MLM ni.. maybe sebab umur muda dan asyik dibayangi dengan hanya duit duit dan duit maka tak sampai kemana la bisnes tu... Jawapannya habis duit yang dilaburkan macam tu sahaja.. Masa tu memang tak pernah fikir apa. Umur muda kan. Jadi tak fikir panjang.. 

Jatuh Cinta dengan Shaklee

My Upline Aunty Salwa &Uncle Hussain sebenarnya boss kepada ayah saya..Da almost 20years rasanya dalam Shaklee.. Itu ialah satu point kenapa saya percaya Shaklee. ;).. Mulanya datang dengar macam biasa je.. Masa tu 9.11.13, we all meet up dekat rumah Sarah,  anak kepada Aunty Salwa. Ingat lagi masa tu Sarah baru abis berpantang ke tengah dalam pantang lagi, tak ingat sangat da.. Baby Shaklee gebu gebas nama dia Faiq.. 

Faiq with his mum! Omey kann.. hihi (Sarah! Ainaa pinjam pix ni tau..hehe)

Ok sambung balik.. Lepas Aunty da explain semua, time tu gak la bayar duit untuk join ahli.. AURA tu lain.. Tak tahu nak cakap macam mana. Susah sebenarnya nak yakinkan diri sebenarnya.. Tapi apa salahnya cuba kan.. 11.11.13, Isnin Sarah la yang register kan.. Then Welcome to Shaklee Ainaa!!!...


Tak ada benda yang senang.. Even kalau nak makan pon kena gerakkan badan angkat tangan dan suap ke mulut.. And NOW matlamat saya berpandukan gambar di atas tu.. SEMUANYA penting!.. yang di bulat-bulatkan kat atas adalah MATLAMAT UTAMA!!!

1. SAYA NAK ADA MASA DENGAN SUAMI & ANAK-ANAK. Nak tengok anak membesar depan mata sendiri.  
2. INCOME MASA TUA.. bisness Shaklee boleh diwarisi oleh anak-anak saya satu hari nanti.
3. SAYA NAK JADI WORK AT HOME MOM (WAHM) nak jadi boss!
4. FINANCIAL FREEDOM - Best kan kalau kita jauh dari masalah HUTANG!
5. SAYA SUKA MELANCONG - so Shaklee ada sediakan conventions kalau layak..

so APA LAGI YANG KITA NAK?

Korang?? For sure nak jugak kan.. Just text me, I'm willing to share with all of you.. ;)

ALHAMDULLILLAH, Saya merasa bonus dari Shaklee sehingga ke hari ni.. Buat SEMUA bisness partner saya jangan pernah stop untuk berusaha, jangan pernah stop untuk share dengan semua orang kat luar sana.


Jumpa lagi..

Ainaa Rausi
0123733491
#sid1077509

Konsultasi PERCUMA & penghantaran SELURUH MALAYSIA
COD area : Tesco Ampang / Gombak /Batu Caves & Bukit Damansara

*Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

Love,
NRAR 

No comments:

Post a Comment