Friday 31 October 2014

Jawatan Kosong!!!

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ
Salam Jumaat barakah... :)

Jawatan Kosong Gaji Lumayan Secara Online.. ya ini adalah reality.. percaya lah!!!


Anda tengah mencari kerja?
Terpikir nak berniaga tapi modal tak cukup?
Anda surirumah, tengah cari cara nak mendapatkan duit sampingan, kesian kat si suami penat bekerja?
Sudah bekerja lama dengan company sekarang tapi bonus hampeh?
Nak naik gaji tak setiap hari? Nak bonus setiap bulan tak?
Secara jujur, ramai yang bertanya pada saya dan komen berikut:
-> siapa nak beli shaklee dari saya, dah ramai buat
-> saya tak pandai jual, tak pandai promote lah
-> saya tak pandai main facebook lah
-> saya tak pandai buat blog
-> saya tak pandai berniaga
-> saya malu bercakap dengan orang lah
-> saya tak pandai ini lah itu lah …

Semua di atas tidak mustahil jika anda adalah seorang yang memenuhi syarat² di bawah :

++ Sentiasa gigih berusaha,
++ Mempunyai hati yang kental,
++ Keinginan belajar yang tinggi,
++ Mampu memotivasikan diri,
++ dan Tidak mudah tersentap dengan kritikan.

》》》Jadi sebahagian daripada Shaklee Family saya !

Anda juga boleh jana 3-4angka sebulan, Insyaallah.
Semua orang boleh mencapai gaji yang tanpa had, hanya dengan adanya 5 kelayakan diatas.

Tapi ingat, jika anda malas, tidak sabar, asyik bermimpi nak kaya cepat – kerja yang sebest mana pun memang susah anda nak berjaya.
Jangan marah pula dengan kenyataan saya ini sebab anda sudah tahu itu faktanya.

JANGAN TUNGGU LAGI.. KEJAR IMPIAN ANDA!!!




Ainaa Rausi
0123733491
#sid1077509

Konsultasi PERCUMA & penghantaran SELURUH MALAYSIA
COD area : Tesco Ampang / Gombak /Batu Caves & Bukit Damansara
*Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

Love,
NRAR

No comments:

Post a Comment